tisdag 2 mars 2010

Rymdenredovisning

Nu har vi precis haft en av våra redovisningar med temat rymden. Barnen tyckte nog allt var häftigt och lite mystiskt. Jag hade folie i hela håret och som skärp och lila kläder, så jag såg ut som en riktigt rymdvarelse:p Vi tog förresten kort på oss innan så de kortet lär jag väl lägga ut senare =) Igår var jag ledig, bra att få iordning lite hemma o så. A var uppe och hjälpte mig med att sätta upp olika grejer, är inte bra på såna där tekniska saker. Sedan ringde de en tjej till mig och det tog nog hela samtalet innan jag kom på vem det var..:S Så pinsamt.

Sedan kom f med siggebus till mig. Jag är ju inte så mkt i skolan den här veckan så jag sa att jag kunde ha honom nu eftersom jag har vfu nästa vecka kan de bli lite bökigt att ha honom då. Hoppas inte han har rivit hela huset när jag kommer hem,. men risken finns.! Sen ska jag upp till mamma o pappa o fixa med mitt skolarbete, en uppgift som ska in till fredag. Annars då!, händer inte så mkt, känns konstigt att bo själv. Lite läskigt, tror dörrar öppnas o så:P Egentligen är det ju inte någon större skillnad mot förr. Var ju själv mkt då med. På fredag ska jag ut med skoltjejerna, räknar med mkt god mat och skratt:P Sen lördag drar vi till ljungsbro och partar gärnet med utgång i linkan. Massa folk jag känner!

Helgen som var var väl inte den roligaste utgången, var ju på hugo och jag har så svårt för att tycka om det stället. Upptäckte till min stora förvåning att mitt kort inte fungerar heller..:S Mitt visa kort asså, de har blivit spärrat, tar en vecka tills jag får ett nytt, men då gör ja ju inte av med några pengar iaf.:p


/ Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar