måndag 29 mars 2010

Förvirrad

Idag när jag vakna kom jag på att jag inte ställt om klockan på mobilen, så alldeles för sent uppe är sängen. Suttit och pluggat en hel del, skrive en KU- rapport på ett par sidor, men de ska nog gå bra tror jag. Ska måla min tavla men de blir nog imorn tror jag, samlar mod hehe. Varit ute en sväng med siggis med, han och jag tränar varje dag nu så att han inte ska dra i kopplet, eller fram till andra hundar och nu börjar han lära sig allt. Så bra, eller asså fullärd är han inte men mkt kommer. Sedan skulle jag laga mat hade jag tänkt mig, skulle ta de sista smöret ur flaskan men de skvätte ner hela mig, i håret och allt möjligt. Dusch, igen! suck!

Imorn ska jag till träningen ska bli kul. Imorn kommer även mina kusiner hem från norge, de ska vara här till lördag så vi ska in och träffa dem på torsdag är de tänkt. Funderar på att ta med mig sigge, för de vill ju så gärna träffa han men de kan vara skönt för han att vara hemma kanske. Vet inte, men sigge kanske har flyttat in till mig för gott nu vad vet jag!



/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar