torsdag 18 mars 2010

Bryt ut

Jobbigt att gå runt och vara förkyld, men att det aldrig bryter ut ordentligt. Hostar och ont i halsen men det har jag haft nu i ganska många dagar. Precis lagat mat, blev köttfärsgratäng idag med potatis. Något nytt jag hitta recept på på internet. Sitter och pluggar lite, imorgon är det sista praktikdagen för den här gången. Känns lite tråkigt, har kommit in så bra den här gången. Nu har vi ett arbete som vi arbetar självständigt med i tre veckor, vilket innebär att jag kommer kunna ha siggis hos mig..=) Han kommer senare ikväll med, med F.


Helgen vet jag inte riktigt hur den ser ut än, men eventuellt blir det fest. Igår var vi inne och fira farmor som fyllde 66 år. Kunde köpa en blomma på vägen, så det blev bra. Blev bjudna på hemmagjord smörgåstårta och äppelkaka. Farmor, den bästa, just nu tränar hon inför att gå en pilgrimsfärd i portugal om jag inte missminner mig. Hon är ute och går 1 mil om dagen, hon och farfar. Så hurtig, så vill jag oxå bli som pensionär. =) På söndag åker de till turkiet, som jag ska till i sommar.. Sol! Me love,


Ett kort på min bästis från förr August och jag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar