söndag 28 mars 2010

Lördag i korthet

Började dagen med att gå upp alldeles för tidigt eftersom mamma och jag skulle åka med en buss in till norrk. Följde med mamma in eftersom hon behövde lite nya kläder, och jag behövde målargrejer till min tavla. Nu har jag allt för att kunna måla en tavla. Har gjort lite skisser och så men inget som är bra..:P Iaf så var vi på stan till klockan 3 eller nått. Hem fort, och göra sig i ordning vid 5 eller nått, alla skulle ju komma så tidigt..:p Som vanligt var ja inte klar när de första dök upp men de löste sig. Hade köpt en hdmi kabel helt i onödan, men ljudet löste vi ändå som tur var! Sedan kom alla människor hit, himla trevligt. Vi satt och drack och spela kort, blev aldrig nån utgång för vi hade de så kul endå här hemma. Satt och prata en mass om förr och om sex, som vanligt..:p Två inneboende hade jag! Skönt slapp jag vara själv, och nu luktar de era parfymer ist för en idiots.! Trevlig kväll iaf, vi har ofta kul när vi umgås sådär. Skulle vara kul o åka på en kryssning eller så igen, men vi får väl vänta tills vissa av oss har åldern inne. Roligare då!

Har fått voddler nu med, ska se om jag förstår de så kanske jag ser på en film framöver, Mina parents kommer en sväng med. Kanske blir nån film ikväll med i hope!

Tack Malin för din fina kommentar.. =)´på tidigare inlägg.


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar