måndag 22 mars 2010

Sjuk?






Idag känner jag mig inte helt med på banan. Jag vakna redan inatt och kände att jag inte mådde helt hundra. Har haft ont i huvudet, och magen hela dagen. Käkat tabletter nu iaf får se om det hjälper. Igår så var A här och vi såg på Äntligen Midsommar. Bra film men endå konstig..:p Fick mig att längta till sommaren iaf. Färskpotatis, jordgubbar, tur med båten. SOLA.. åhh love sommar! Elin och jag ska ju ev åka utomlands med. Bara ro om sig själv och äta god mat, Malin och jag var ju utomlands för snart tre år sedan. Bulgarien, de var oxå skönt. Lägger upp lite bilder på det nedan =) Imorn blir det skolan igen, endast ett intro så det är skönt! Sedan ska jag måla en tavla har jag bestämt mig för. Och blir den fin, kanske den får pryda någon vägg här hemma..Men de är ju knappast troligt..:P



















































/H

1 kommentar: