torsdag 25 mars 2010

Möte

Snart ska jag iväg på möte, vid 4. Nu börjar jag bli ganska så nervös men förhoppningsvis ska de väl gå bra hoppas jag! Varit ute och gått med sigge, zara o bacardi. De fick leka en hel del så vi var iväg i två timmar. Skönt värre. Svårt väder för man inte vet hur mkt eller vilka kläder man ska ha på sig. Sedan när jag kom hem hade jag fått ett kuvert som jag kolla igenom, visade det sig att jag hade fått lön. Först trodde jag de var 9000 men de var 94 kronor..:p Hehe glad för en stund, men så var de inte.. Hade tänkt o kolla hur de är med skatten med men kommer inte på den sidan med min dosa. Förstår inte.. Har ju handelsbanken, och den är ny så jag har inte lärt mig allt än. Får väl kolla sen när jag ska hemåt mamma o pappa.. De är ju våffeldagen idag, så då blir de våfflor såklart. Ska äta våfflor imorn med när vi ska hem till agge en sväng, sen senare blir de spelkväll. O Fest på lördag.. Hoppas på en bra helg,!


Göra iordning sig lite för mötet då,!



/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar