fredag 5 mars 2010

Solen skiner

Härligt med en solig fredag! Har kommit på att de blir väldigt varmt i min lägenhet bara, med elementen och solen på fönstret hela dan, ska bli skönt o få upp rullgardinerna. Sen ska jag ju ha vanliga gardiner med, men jag har inte inte hittat något jag vill ha än. Håller på och tvättar med, gud vilket tid det tar..:S 3 timmar för en maskin, helt sjukt. Hinner ju inte mer än två maskiner min är bättre för den ser man på hur lång tid de är kvar.


Varit nere på valdixi en sväng, mkt som var likadant men de är mycket rockigt just nu. De gillar jag! Köpte ett linne med nitar och en skinnväst, och sen ska jag ha leggins har jag tänkt så jag kommer bli en riktigt rock brud ikväll har jag tänkt. De blir snyggt..

Har fått spotify nu så nu sitter jag o lyssnar på rihanna samtidigt som jag ser på förlossningsakuten. Skulle ha blivit barnmorska, har jag kommit på. Hade varit ett jobb som passa mig, iofs så är ju förskollärare ett jobb för mig med. Bättre arbetstider som förskollärare iaf. Kan ju vara svårt att få ihop det med familj och sånt om man skulle bli barnmorska, men jag orkar inte plugga så mkt till. inte just nu iaf..:)



/ Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar