fredag 26 mars 2010

Kväll

Nu är det kväll, precis avslutat vår spelkväll. Trevlig spelkväll vi körde Pop och Rock, men när jag väl började komma igen så ville inte jocke köra mer. De sluta med att vi pratade istället om bilar och andra jätte intressanta ämnen. Förut idag så var jag med zara och vi var ute och plockade björkris. Fint, men desto roligare för katterna.

Är inte lika arg längre, mer ledsen och besviken. Känner mig så otroligt uttnytjad. Förstår inte varför jag dög förra veckan, men för att du istället ska börja med en ny den här veckan. De måste ge dig en kick av att förstöra för tjejer, men jag trodde endå att jag kände dig. Vi har spenderat tre år tillsammans men de är inte förrän nu som du visar dina rätta sidor. Jag känner inte dig, som du sa. Undrar hur de känns att gå från någons säng för att sedan sova i nån annans, tror ju inte att det är så mycket känslor från din sida. Allt blir bara så fel. Jag blir så slut på allt, på viken, blir så trött på mig själv för att jag blir ledsen hela tiden. Det är inget kul att vara ledsen, jag vill vara glad. Jag vet att de gör mig starkare som person, men jag har så svårt att se de framför mig. Varför kan jag aldrig träffa en bra kille som gör slut på ett bra sätt och som jag kanske kan vara en vän med senare? Varför får inte jag nån som uppskattar mig? Varför måste du hitta nya objekt hela tiden. Var de för att jag inte ville träffa dig mer? Varför kan du inte ens förklara för mig varför du gör så här mot mig? De jag samlar på mig är bara en massa ilska och sorg över att de som vi hade ska överspelas av de som händer nu. Jag vill inte minnas dig längre, vill inte ha några kort, vill inte ha nånting som påminner mig om dig. Jag vill bara dra. tittat på lägenheter nu de senaste dagarna, vet inte vart men jag måste härifrån. Om jag ska kunna gå till ica igen utan att riskera att möta dig med henne speciellt, eller med nått annat objekt. För de är ju de vi är för dig, ett objekt som inte betyder något. Du sa att du sakna mig, du tyckte om mig. Allt var fejk. Jag undrar vad du skickar för sms till de andra, när du skickade vissa saker till mig.

Jag blir så arg på mig själv för att jag inte kommit längre på de här två månaderna,. Vad hade hänt om jag inte gick ut den där dagen när vi träffades? Hade jag träffat någon annan då och varit lycklig nån annanstans? Att jag dras till fel killar vet jag ju, men jag är inte som du. Jag behöver inte en ny för att dölja med samvete, för att jag känner mig ensam för de gör jag. Pratade med min faster förut, tycker de är så tråkigt att hon inte bor närmre, hon är så GO. Hon ville att jag skulle komma dit, och det vill jag med, . vet inte om jag trivs bättre där men de är ändå en början på ett nytt liv för mig, en ny chans att se något nytt.


Jag vet ju var du är nu, jag vet att jag inte är något för dig längre, men jag tycker de är så sjukt konstigt att man kan ändra sig på bara ett par dagar. Jag vill inte ha ett förhållande med dig, de skulle göra alldeles för ont, men en person som man känt så länge och delat sitt liv med, jag trodde inte att du kunde göra såhär. Jag tycker du är feg, du springer iväg till första bästa igen. Jag orkar inte, jag hatar dig. Jag ångrar att jag träffa dig!


/ H

2 kommentarer:

  1. Verkar som du nu fått ut precis allt du känner nu. Bra tycker jag :) det behöver man ibland. Jag försåtr att du tänker som du gör med Frans . Se det som så i framtiden kan du kanske förlåta honom. På ett sett måste du det för att gå vidare. Inte förlåta så men du fattar. frans är en omogen jävla barnslig kille som tydligen själv har stora jävla problem. var tacksam för att du är normal och som sagt inte är som honom. Utan du kan ju faktiskt som du skrev stå för att du känner dig ensam, ledsen osv. Det kan inte han. Jag tror han också på ett sätt mår dåligt, vore konstigt annars. ? men det här är nog mer hans sätt att gå vidare på. Han skiter i att han sårar dig bara han får må bra. Så typiskt killar. ALltid så. Hoppas från den ena till den andra bara för att dom inte klarar av sig själva när dom är "själva"- Inte alla är så. Jag har viss erfarenhet från mina tidigare förhållanden då det inte varit så. Du vet. Men nästan alla manliga individer fungera så. IDIOTER! Jaghoppas du snart kommer få må bra ! :) Du vet att jag finns här inne i stan.. Vore kul om du flyttade hit så man kan träffas mer, vet ju att du har Sigge. Men längre fram sen kanske!? :D PSUSS

    SvaraRadera
  2. Lilla gumman! du är så snäll =) Jag vet, de kändes som att de behövde komma ur mig. Och nu är jag inte lika arg längre, har inte ens tänkt på de nått mer nu eller iaf försökt att inte tänka. Jag vet att jag är värd mer, vill inte du följa med mig till oslo? en helg? vi får en egen våning för oss själva. cicci vill så gärna att vi kommer.. =) Till våren! Pusspuss

    SvaraRadera