torsdag 4 mars 2010

Sveriges värsta

Men dååå. Så hade jag skrivit as långt och sen försvann det..:S Har inte riktigt lärt mig var alla knappar sitter än på den här fina datorn..=) Den är så fin och bara min.
Idag har de varit skoldag hela dan, helt slut i huvudet. Så de dröjer nog inte länge innan jag sover idag om jag säger så. Åkte bil hem med Maria, gud så skönt. Det är skönt att jag har dig o prata med. Du har alltid så himla smarta saker som jag inte fattar:p

Ser förresten på sveriges värsta bilförare. Gud så dåliga de är, jag kör bra mkt bättre än de. Kanske skulle bli rallyförare? I mitt nästa liv kanske.
Imorn ska jag tvätta hela dan och sedan ska jag ner till valdixi och handla upp de sista på mitt presentkort. Senare blir det att åka in till norrk på party med maria, frida lisa och jag. ev utgång. Trevligt värre, vi som har pratat om det så länge. Lördag blir de ljungsbro.. Party då med, kommer vara död på söndag men de är de värt. PÅ måndag blir det praktik,.



Saknar min voovvve..


But you can`t see my heart, beating..


/ Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar