tisdag 16 mars 2010

Förkyld

Nu har jag blivit förkyld, som jag alltid blir på praktiken. Ont i halsen och i huvudet. Ska snart iväg på träningen, ska gå endå. Hade ju sett fram emot den nu :P Eftersom jag är förkyld så har jag inte orkat uppdatera bloggen. Inte så jätte mkt som har hänt ändå, har inte varit själv. De ä bra! Lagat god mat och sånt, sett på film och tv. Imorn börjar jag redan klockan 7..:S blir en tidig morgon. I förrgår när jag och Zara var ute med hundarna blev jag fälld typ bakifrån. Ramla och tog emot mig med handen och armen. Inte bra, känns fortfarande. Gör lite ont. Nu är det bara veckan ut sen så har jag eget arbete med. Hade föresten min uppgift idag, gick till biblan med några barn. Hade fått tag på ett Genusbokpaket, tyckte jag var intressant eftersom Genus är något jag är intresserad av. Intressant var de sedan att upptäcka att personalen på biblioteket inte hade en aning om vad genus är. Böckerna var så himla dåliga så några fick vi tillochmed ta bort. Prinesseböcker, bara rosa fluff..

Var iaf en upplevelse för de mindre barnen. Igår så sa ett barn till mig "Hanna, jag skulle önska att du alltid var här hos oss". Så fint sagt, får mig att smälta. En så bra förskola som den här är det inte många som är. Skulle vilja jobba på en såhär bra förskola, eller om vi startar vår egen. Eller vad säger du Maria..:P Nu måste ja göra iordning mig till träningen.


/ Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar