söndag 21 mars 2010

körslaget

Idag är det söndag, skön söndag. Sigge och jag har varit ute och gått i en timme, blir väl en promenad senare med kan jag tro. Lite sliten idag, eller mer trött. Hade en trevlig kväll igår med, Lite för mkt dricka för vissa personer. Men inte för mig iaf.. =) Glad över att jag inte drack Absint.. =)

Satt och titta på körslaget men jag kommer inte ihåg så mkt om de som var med senare. Så jag sitter och tittar nu ist.. Om körslaget skulle vara häromkring i norrk eller så så skulle jag söka. Men vi har ju inte direkt någon bra artist ifrån norrköping. Jo iofs har vi ju markus krunegård men jag tror inte att det är så stor sannolikhet att han vill vara med i körslaget.

Sedan när vi skulle gå hem så gick jocke, jonsson o ja samtidigt. När vi gått igenom kyrkogården så skulle jag vika av åt ena håller och jonsson åt andra. Men då står en bil där, och en person sover i bilen. Skit läskigt ju. Sedan kommer det några längre bort med som går själva så jag tvingade med mig jonsson att följa mig hela vägen hem. Sen tog han en "genväg" hem som visade sig inte var en genväg eftersom det var en massa snö där..:P Nu ska jag göra pannkakor som lunch har jag tänkt.
Kommer kanske lite kort från kvällen, om det är något att visa.:P



/ H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar