onsdag 31 mars 2010

Braveheart

Braveheart måste vara en av världens bästa filmer, vilken musik. Allt är så jävla bra, har låntat den av A. Värsta är att den är så lång, så man orkar ju inte se den flera ggr i rad.

Idag är de två månader sedan jag blev singel och tre år sedan vi träffades för första gången. Just idag. Inga datum att lägga på minnet. Verkar som att jag kommer få ha sigge i helgen med, så mina planer får väl planeras enligt de då! Idag kommer även linus hem, så har jag lite tur kan linus ta siggis nån gång på lördagen iaf. Mamma o pappa ska ju på fest.Ska snart ner och fixa med mitt busskort. Ska åka in i morn o lämna mina vfu papper som inte gick att lämnas i lördags.-

Imorse kom zara o bacardi hit en sväng, o så följde vi dem hem så fick hundarna leka lite =) Hon berätta att hon hade städat hela hundgården på skönero! bra gjort!


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar