söndag 28 mars 2010

Film

Idag har tiden bara flugit iväg och jag har inte gjort något vettigt. Tog lite tid innan jag ens kom upp ur sängen imorse, och då var ju klockan helt plötsligt en timme mer. Agge skickade mig en invite på voddler i fredags så ja tyckte de var ett bra tillfälle o se lite filmer. Har så dåligt med filmer hemma. Först såg jag på Britania, som var skit dålig. Systerfartyget till titanic, sedan såg jag på 16 blocks eller va den hette, med bruce willis, brukar gilla hans filmer och den här var ganska bra. Nu ser jag på johan falk, kul med en som heter Hanna med i filmen, inte så vanligt. Även fast hon är ful ( vilket alla som heter Hanna brukar vara).

Igår när vi var på stan fick jag en lotion utav mamma från Lush, den var riktigt bra. Aldrig haft en så bra tror jag.

Mysa lite med sigge, som jag är så otroligt glad över att jag har. Blir inte ensamt på samma sätt då. Endast två veckor kvar till ullared idag, undrar om de finns något snyggt att se på där, fast iofs är de väl endast karlar som blivit medtvingade av sina tjejer. =) Nästa kille som jag blir tillsammans med, ska vara snäll mot mig!


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar