onsdag 17 mars 2010

Kalas

Jag är precis hemkommen ifrån förskolan. Har varit en rolig dag med mkt böcker och sånger..=) Nu ska jag följa med mamma o pappa till norrk en sväng för att min farmor fyller år. Min lilla farmor, den bästa! Har inte hunnit köpa något till henne, hade missat att det var idag men har jag tur kan jag nog övertala mamma och pappa på vägen in. =) Hem och fixa med pluggandet sen med, till imorn måste jag vara klar, hur det nu ska gå till.

Känner för att åka iväg nu, vet inte hur långt eller hur länge utan bara för att komma iväg. Kanske flytta med? Se något nytt, vet att jag ofta pratar om det men det är typ det som jag funderar över. Skulle vara så skönt att komma iväg och jag tror jag kommer ångra mig om jag inte gör det, senare i livet. Norrk känns inte så lockande, trivdes ju inte där när ja bodde där sist.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar