onsdag 10 mars 2010

100310

svårt att komma på en ny rubrik varje dag så det får bli datum istället. Idag har det åter gått en dag på förskolan. Det går så fort, där går man inte och kollar på klockan direkt utan tiden går ändå. Igår så målade vi med målarfärger och sådant i snön. Började tidigt idag klockan 7. Det känns när man får åka buss vill jag lova. Idag så har f varit här en sväng, sedan har jag hållit på och städat i hela lägenheten. Fått upp gardiner, och tavlor och sånt. Så nu ser det mer ut som mitt hem.

Igår hände det en skum grej på bussen. Gick in och satte mig vid ett eget säte, en tjej sätter sig brevid mig och hon går av i Ringarum. Då kliver en man upp (som satt på ett eget säte ett par steg bakom mig) och sätter sig brevid mig och verkligen råglor. Jag blir typ rädd, och tittar ut genom fönstret istället. Hela vägen från ringarum till viken. Sen när jag väl ska gå av så flyttar han först inte på sig, utan är jätte seg.:S Jocke som var med på bussen satt och höll koll på mig sa han, för de blev så konstigt allting. Som tur var gick han inte av på samma hållplats som jag.

Nu blir de väl och fortsätta för att sedan zappa mellan andra avenyn och fuskbyggarna..=)


/ Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar