tisdag 9 mars 2010

Sliten

Kom precis hem från träningen, är helt slut. Idag var första gången på länge som jag inte var så trött utan faktist orkade köra gärnet hela vägen, skönt det. Visar på resultat =) Idag på förskolan så hade jag en lek med barnen, "spökleken", mycket uppskattad. Imorn ska vi göra en motorikbana jag och min handledare. Nu har jag cindy och sessan här, de är lite oroliga. De känner sig nog inte hemma här än. Sessan ska ju F ha med är de tänkt, har bara henne så länge.

Nu är de tänkt att jag ska plugga, fixa med lite skolarbete till imorn är det tänkt. Sedan är de ju desperate så de blir väl att se de samtidigt. Imorgon är de onsdag, redan halva veckan som gått. Helgen blir kanske att spendera med killarna ev, om jag orkar åka till ljungsbro den här helgen igen. Ska iaf se mitt första avsnitt av melodifestivalen, och kanske blir de den lugnaste helgen på länge. Känner att jag behöver de.! Hörde att de fanns bilder sedan i fredags, de vill jag inte se!


/ Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar