lördag 13 mars 2010

Melodifestivalen 2010

Idag är de finalen,. Jag som knappt sett någon deltävling eller så har ändå mina favoriter. Tror på Anna, gillar henne. Hoppas inte de blir någon av eric saade o darin o dem. Anna är fränare. Lyssnar på bidragen nu, ganska roligt att det inte finns någon klar favorit och att man inte vet vem som vinner.. Nu är siggis här hos mig, vi ska ut och gå en långpromenad utåt grännes tror jag så han får gå lite lös. Upp till mamma o pappa med en sväng har jag tänkt. De ska ju hjälpa mig med de sista i lägenheten idag eller imorn. Igår så var A här och vi titta på solsidan och sen typ somna ja i soffan as trött. Får se vad som händer ikväll, ev kommer E ner en sväng. Idag hade jag varit mer pepp på att gå ut i linkan, var ju riktigt roligt. Får bli nån mer gång=) Nu ska jag ut i vädret.



/ Hanna

1 kommentar:

  1. Jag har också missat alla lördagar. Jobbar ju varannan. Och dom jag är ledig ja då har jag gjort annat. Skulle sett idag tänkte jag men nu var jag tvungen att hoppa in o jobba ist. Hoppas du får en bra helg. Njut av solen jag har precis varit ute o gjort det :) PUSS Gumman

    SvaraRadera