torsdag 4 mars 2010

Dator

idag blir det en lång dag i skolan, åkte in redan med kvart i 7 bussen för att vi skulle förbereda lite inför vår redovisning. Vi fixade med lite kort o så. Sen nu snart är det redovisning hur länge som helst. Men iaf på lunchen ska jag upp till farmor o farfar för där väntar en överraskning på mig..=) Jag vet redan vad det är och det är en bärbar dator.. Jippie! Som jag behöver så extremt mycket just nu. Lisa sitter här brevid mig, hon har varit hos tandläkarn men de gick ganska bra ändå..:) Hon var nervös innan.

Igår så var f o jag i stan, köpte hundmat. Billigt blev det med med tanke på att jag fortf inte har något visa kort..Kanske skulle fortsätta leva på det..:P

Idag kommer jag hem sent. Eller vid 5-6 typ. Sigge är hos frans, i will miss him.. Han ska ju ha honom nu när ja ska på praktik o vara borta hela helgen. :( Helgen däremot längtar jag till, ledig imorn!!!



/ Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar