torsdag 11 mars 2010

100311

Torsdag kväll, snart fredag ska bli skönt. Idag har ännu en dag på praktiken förflutit. Det är så roligt att vara där, helt klart rätt yrkesval. Inte så många barn nu, för många av dem har åkt iväg till sälen. Jag tycker ändå att det är skönt att de är sista dagen imorn. Ska inte ha en så vild helg den här helgen, de orkar jag inte :P Ska ju ha Sigge med, så vi får umgås lite =) Har precis gjort några muffins med. Tycker de är roligt att baka men jag äter sällan upp det, får väl frysa in eller nått.

Imorn kommer siggis hit med f. De blir mysigt. Trött är jag med, kanske dags att lägga sig redan. På lördag kommer mamma o pappa hit och hjälper mig att fixa det sista med tavlor och sånt. Linus åkte till Frankrike idag, ska vara borta i tre veckor. Han pluggar till plåtslagare och har fått det från skolan. De åker dit hela klassen.


Saknar.

/ Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar