onsdag 24 mars 2010

100324






3 Månader sedan Julafton, fort det går. Sitter och lyssnar på Sarah McLachlan, hon sjunger så sjukt bra. Min favvo låt är väl ändå Angel tror jag. Skulle jag vilja ha på min begravning eller nått.:P Blir fest i helgen med, eller fest är väl att ta i. Hänga lite med vännerna..=) De kommer hit, första gången så vi ska dricka lite o så. Agge bagge kommer ner med. På fredagen ska vi ha spelkväll och på lördagen lite mys och dricka.. =) Ser fram emot det! På lördag ska jag på stan med ev med mamma, köpa saker så jag kan måla en tavla nu. Föresten ska jag till Ullared den 11-12 April. Så jag tänker inte köpa nånting annat än de jag ska ha o norrk, blir att spara pengarna. Vi fyra tjejer åker ner och bor i en stuga så vi kan ha två dagar där. De blir bra! har redan skrivit en lista på saker jag behöver, vårkläder såklart och vårjacka, bikini, finns ju en massa ja behöver! Nya gardiner i köket och hallen, de som hänger är ju endast provisoriska. Satt hela kvällen igår och kolla igenom ullaredsbloggen, så jag hänger med på vad de har. De hade fått in en hel del snygga killkläder. Tycker de är roligt o kolla på killkläder, men de slipper jag den här gången.:P Bara till mig!, och sigge då.


Imorn ska jag på möte, får se hur det går. Skulle vara skönt om de blev som jag hoppas. Ni ser, bara saker som är roliga nu framöver. Allt för att inte tänka på dig..
















Agge och jag 05
















/ H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar