fredag 26 mars 2010

Arg

Åhh, varför träffade jag dig överhuvudtaget? Du är ett sånt svin, som uttnytjar och manipulerar så jävla bra. En tjej duger ena veckan sen duger jag, sen duger en annan igen. Jag undrar om de är ett hälsosamt liv att leva? Det behöver inte jag lägga fokus på längre. Jag lägger fokus på att glömma dig din idiot, vårt liv, allt.. Det enda positiva som kom ur det är sigge. Du kan iaf sluta skicka dina "gulliga" sms och ringa för de har du ingenting för. De verkar ju funka på resterande, men jag vill inte ha kontakt med dig längre...Jag vill inte va din vän, ingenting.


Ett arg jävla inlägg, Kanske skulle ta och åka ut och städa ena våningen av huset som du tyckte Zara? kanske vore en bra idè och sedan ta med mina grejer. De är svårt för er som läser min blogg som inte vet hur allt ligger till kan jag förstå, men de är mina tankar och vad jag tycker och det står jag för. Fuck IT!


Åhhh köpte vin förut med, de behövs köpte en box ist för en flaska. De behövs!!


/H

1 kommentar:

  1. Gumman :( jag tänker på dig. Såg på facebook att du ikväll skulle vara med Agge jocke o andreas. Skönt att ha något att göra o tänka på annat ist. Jag vet att det inte är lätt men du måste försöka gå vidare släppa taget som du skriver men jag förstår att det inte är lätt. Samtidigt kanske "lättare" ju mer du förstår att han är en idiot som sårar! Hoppas vi kan få ihop med nästa helg att du kan komma då om det blir av med Alex "födelsedagsfest". PUSSS

    SvaraRadera