måndag 8 mars 2010

Saltön

Ser på saltön just nu, en mysig serie tycker jag som får en att längta till sommaren =) Idag har jag haft min första praktikdag på musikantet. De kom ihåg mig direkt barnen, bra det. Är ju endå tre månader sedan jag var där. Sist när jag åkte dit var de kallt och mörkt men idag sken solen.. Försenad var jag oxå och fick springa till bussen som en tok, när jag precis kom fram hittade jag inte mobilen, men den hade gömt sig i en ficka i väskan.

Idag har jag även fått hem katterna med, så nu slipper de vara själva mer iaf. En vovvis med. Kanske dags och fixa lite med skolarbetet till imorn, risken finns att jag är i sörping hela dagen imorn eftersom vi ska ha möte på kvällen. Isf kommer jag inte hem förrän halv 10 och då missar jag träningen.:S Men vi får se hur de blir med de,.Nu utgång med sigge sedan ska vi sova..


/ Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar