söndag 28 februari 2010

Otten

Igår så åkte jag in en sväng till elin för att vi skulle på en 24års fest. Elin och jag gjorde iordning oss tidigare och sedan åkte vi mot ektorp. Festen var väl ganska rolig, jag kände ju ingen men de kändes lite som att de som var där var tajta så de var svårt att komma in i snackat så att säga. Var ju mkt folk med, men elin och jag hade roligt iaf..:) Senare drog vi neråt otten,(har inte varit där sen jag tog studenten tror jag). Var inte alls så kul utan väldigt så som jag kommer ihåg de. Mkt folk men mkt smått. Elin och jag hade roligt iaaf.:P vi gjorde de bästa av situationen.:P Sedan efter allt så gick vi hem, tror de tog en timme med våra klackar på isgatorna..;) men de var de värt!

Längtar galet mkt till nästa helg, ska bli super kul! vi är ju så många som ska ut med, så de kommer bli jätte roligt hoppas ja. Kommer ju ihåg förra året, eller frågan är om jag kommer ihåg så mkt..:p Nu idag så firar vi linus som fyller år, senare sen ska vi upp och fixa iordning de stora möblerna så att jag kan börja komma iordning. Ev blir det en film senare ikväll med och ev så kommer min sigge till mig idag med..=) Hoppas! Har saknar honom så, annars kommer han nog imorn bitti ist.


/ Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar