lördag 20 februari 2010

Dator

Nu har det visats sig att jag har fått en bärbar dator, gud så glad jag blir..=) Helt underbart, slipper jag ha den stora klumpedunsen i köket i lägenheten,. Var i lägenheten igår med pappa och kolla runt lite hur vi ska planera in allt, vill ju ha en stor säng men om de inte går får jag väl ta min gamla och ställa upp min säng på vinden så länge eller nått..:S Trist och inte få ha en stor säng tycker ja,. fast iofs 140 går väl med, är ju ändå ensam. Ska upp till lägenheten sen med eftersom mamma vill se lägenheten med, så ska vi mäta lite o så, och eventuellt blir de en tripp till IKEA imorn med, Love ikea. De är ju så roligt! =) vill ha allt är de värsta,

Förut ringde även hyresvärden för huset med så då passade jag på att berätta att jag inte ska bo kvar där, visade sig att jag måste skicka ett brev till dem och att F tar över allt, vill inte ha några mer problem nu vill bara att han ska gå med på allt direkt så jag kan dra nu! imorn! Pratade lite med mamma o pappa om sigge med, och f tycker ju att det är ett problem att han endast har honom i veckorna. Så om f går med på de nu så tar vi honom varannan vecka ist, blir bättre. Jag får lösa de med, men jag tror de blir de bästa för sigge..

Igår var jag på sexparty, var roligt där men de dog lite när vi väl sen gick ut, känns wierd eftersom ja var ute med frans för en månad sen, och han var så himla gullig och höll på till allt som har hänt nu. vi kan ju knappt prata med varann.


Idag ska jag vara med august är de tänkt, vi ska se på melodifestivalen..=)


Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar