torsdag 4 februari 2010

Rättegång

Håller vi på med i skolan, ganska klurigt och inte så roligt men jag får väl stå ut. Jag är glad över att vi har mycket i skolan just nu så slipper jag tänka på allt hemma. På lördag är det ett år sedan vi åkte färja, något som jag gärna skulle vilja göra igen och speciellt nu.

Jag försöker hitta en lägenhet så fort som möjligt nu men det finns inte så många ute, det är väl det som är minus med att flytta ner till viken antar jag, men det gör jag för Sigges skull. Vi kan ju inte lösa det på något annat sätt. Sen så trivs jag nog inte i norrk heller för den delen, iaf inte just nu i mitt liv. vi i vår arbetsgrupp pratar ofta om familjen och barn och liknande och det är då jag tycker de är jobbigt, jag har ju oxå velat ha barn nu i flera år men väntat på att plugga klart och att jag har jobb. Men det kanske var det bästa isf..


Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar