tisdag 9 februari 2010

skotrubbel

Idag hade vi endast en grej som vi var tvungna att åka in till skolan för, ett forskningsseminarium om det säger er något :P tyckte inte det seminariet gav oss så mkt faktist,. Men det är ju bra att vi är på en god väg med vår B - uppsats.
När maria och jag precis har gått av bussen känner jag att det känns konstigt på ena foten och kollar ner. Då märker jag att jag har tagit två olika stövlar in.. Jag börjar asgarva och får inte fram ett ord till Maria men sedan skratta vi tillsammans, så knäppt. Kändes pinsamt att gå på stan sen men jag hoppas inte för många såg tabben,..
Nu har jag precis kommit hem och ska snart iväg på träning med är de tänkt. Här hemma är de som vanligt, inte så jätte kul, speciellt inte nu lagom till alla hjärtans dag,. tänker inte visa mig utanför dörrn den dan, tur att det är på en söndag. Förresten har jag ringt på en lägenhet nu med som jag ska få åka o kolla på, fick hem en ansökan idag så får vi se.. de är väl bäst att jag kommer härifrån så fort som möjligt även om jag egentligen inte vill det..:(

Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar