lördag 27 februari 2010

Flytta

Igår och idag har jag haft fullt upp med flyttningen, alla grejer är nu iaf i lägenheten och huset är tomt, endast katterna kvar. Cindy kan jag nog inte ta med förrän alla grejer är någorlunda i ordning i lägenheten. Igår höll vi på hela kvällen kändes det som, och då hade jag varit ute o gått med sigge länge innan så jag var helt slut i kroppen. Åkte iaf upp på lite vinkväll hos andreas, där de var en hel del folk. De var trevligt, hem igen för att sova ett par timmar och sedan upp igen och fortsätta flytten. Nu sitter jag hemma hos mamma o pappa och ska snart äta mat, sen skjutsar de upp mig till lägenheten. Där har jag ju ingen dator så de kommer bli lite tomt i början:P Sedan ska jag iväg till elin i norrk, vi ska på 25 års fest. De ska bli trevligt, hoppas på nått snyggt o titta på.:P Nu ska jag hem till min lägenhet och fixa iordning mig lite sen drar jag till staden, hej på er!


/ Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar