torsdag 25 februari 2010

Redovisning

Idag har vi haft vår redovisning för de andra studenterna, gick hyffsat bra tycker jag. Vi var ganska så många så de blev lite trångt vid min station tyvärr. Men de barn som var med tyckte de var intressant märkte jag jag. Frida, som är med i min arbetsgrupp hade med sig sin lilla dotter som heter Wilma. När jag ser så små barn vill jag ha barn, nu imorn..:P Men ja ska väl hitta den rätta först kanske, eller kanske åka o inseminera mig i danmark som jag skämtade om förut..:P

Imorn så är de fler redovisningar på schemat bland annat en musikal som jag tycker ska bli himla kul o se. Hade egentligen velat varit med i den med, men jag vågade helt enkelt inte. I mitt nästa liv kanske.:P

Sen senare är det tänkt att jag ska gå upp till lägenheten, maria och hennes karl mattias ska komma dit och lämna min skrivare och hjälpa mig få upp låset till källaren. Super bra, med tanke på att jag har så mkt kartonger som ska in där, typ 7 eller nått. 4 kartonger med bara jul grejer ju, gillar ju julen..:P

Satt o slumra mig bort förut med, skönt de skulle vara att åka iväg ett år eller så, på nån skola. Reseledare eller nått kanske? de skulle jag tycka vara himla roligt men jag vet inte om de passar in i mitt liv med tanke på sigge.. En annan gång kanske.

Kram /Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar