fredag 19 februari 2010

musik

Har suttit vid datorn nu och lyssnar på musik hur länge som helst, samtidigt som jag packar, men nu börjar kartongerna ta slut så jag får nog börja åka till lägenheten med lite grejer.
Sitter och kollar på en massa gamla kort på facebook, så kul de var! Har packat ner nästan allt från köket nu med, eller det var väl att ta i, men mycket är ner packat iaf =)

Idag ska jag på sexparty hemma hos Sandra Ekström, och de tycker jag ska bli riktigt roligt. Måste ju egentligen ner snart och fixa dricka men kom på att de har ju öppet till 18 ikväll så de är ju lugnt isf,. Den här helgen ska jag ha sigge med mig är de tänkt, ska ju bara vara borta i ett par timmar idag liksom. Även om f tycker att sigge har de bättre hos honom så stämmer de ju inte med tanke på att de är alltid jag som är ute o går med honom och borstar och klipper klor och såna saker,.

De ska ju bli ett jävla skitvädre imorn med har jag hört, så de är ju frågan om de är värt att åka hem imorn, kanske skiter i de ändå. Ska ju ändå träffa agge bagge imorn är de tänkt, tänk nästa helg kanske jag bor helt själv.=) Har iaf gjort flyttanmälan och registrerat överflyttning av internet och telefon nu, vill ju ha de så fort som möjligt igentligen. Men några dagar utan får jag väl klara mig med.:P

Sitter och kollar på lite resor oxå, jag och elin ska åka sen i sommar, de kan vi behöva!!


Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar