fredag 5 februari 2010

Fredag,

Första fredagen på länge som jag inte har längtat till helgen, vilket inte är likt mig. Men det är klart blir det en stor förändring hemma så längtar man såklart inte dit direkt. Idag har jag varit i skolan för en kort tid och sedan träffat malla. Hon och jag spendera dagen ihop, gick och åt på paus och sedan gick vi hem så färga hon mitt hår. Kände det när jag gick omkring bland speglarna i affärerna att jag inte såg så jävla rolig ut direkt, vilket jag borde göra nu.. så det fick bli brunfärg, mellanbrunt. Gillar det, det är mer mig. Hittade lite på stan med men bara små saker lite ljus och sånt till en ljusgrej jag har. Funderar lite på vad jag vill ha för sängstomme sen när jag flyttar, tror inte jag vill ha den som frans har även om jag får ta den..:S

Bord och stolar lär jag nog inte behöva tror ja, och gör jag det har jag lite hemma hos mamma och pappa så det löser sig isf. Tittar efter lägenhet varje dag, flera ggr om dagen men det är konstigt att när man väl behöver en lägenhet så fort som möjligt så finns det inga ute?. Känner att jag vill härifrån så fort som möjligt. Jag mår inte så bra av att bo här hemma även om vi är sams och så och vi pratar med varandra, men det känns ändå stelt. Det är väl såhär livet ska vara för att man ska uppskatta det man har eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar