måndag 22 februari 2010

Början

Idag har jag varit i skolan, vi har byggt upp hela vår äventyrsbana och sedan har en av tjejernas barn kommit och gått igenom den. De var helt i extas och ville göra om alla grejer flera ggr, då känns de ju som att vi har kommit på ganska bra saker iaf. Eftersom de gick så bra så behöver vi inte heller åka till skolan imorn så jag tänkte passa på att försöka packa ner allting nu så att jag inte har något kvar. Tänkte faktist åka ut redan nu ikväll eftersom jag inte har någon bil hemma, känner för att vara själv en stund., Här kan man ju inte gå undan någonting för att vara ensam, och det känns ju fortfarande som mitt hem tills jag iaf fått in alla mina saker i lägenheten. Jag tror inte f är där iaf och skulle han vara där skulle de vara skönt att få ett avslut på allt. Vi måste ju diskutera bilen, och kontraktet och såna saker vilket inte känns jätte intressant. Jag har säkert fått med mig saker med som är hans men de har ja inte en aning om vilka de är eftersom han inte varit hemma sen i fredags. Känns så tråkigt att han inte ens hör av sig, vi hade ju iaf tre år tillsammans men han verkar redan ha gått vidare och då ska väl jag med försöka göra de..


Hanna

2 kommentarer:

  1. jag tråffade Linus nyss här på jobbet.. han sa att han varit o lämnat dig o att frans var hhemma. hopas det går bra. Tänketr på dig pusss

    SvaraRadera
  2. mm de gick bra! vi kan ta den en annan dag på telefon eller så..:P Puss

    SvaraRadera