tisdag 23 februari 2010

Lars Winnerbäck

Får mig alltid att må bra, jag tycker han är så himla bra, ska åka och kolla på honom i sommar igen har jag tänkt..=)

Är ute i huset nu och är klar med packningen inne, de blir ju inte så lite med kartonger, känns som att hela själen i huset försvinner. Ser naket ut här med inga personliga saker kvar typ men f kommer inte bo här heller så de blir väl nästa personer som tar över det. Igår så var f här när jag kom hit, hade jag inte räknat med. Visste inte ens va ja skulle säga till honom, kände mig så arg inombords men när vi väl pratat lite så släppte ilskan. Jag orkar inte gå omkring och vara arg, men de är svårt när han ljuger för mig, vilket han inte skulle göra mer nu sa han. Den sista natten i grindeby, ledsamt kändes de. Trodde inte att de skulle sluta här.. Jag känner mig ändå glad för jag fick min upprättelse känns det som. Efter igår känns det lättare för mig att gå vidare, för nu vet f vad han förlorar.,

Nahe om man ska ge sig ut innan de blir mörkt då kanske..:S


Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar