onsdag 24 februari 2010

BMW

är kanske såld, hoppas hoppas hoppas de innerligt. F har en på sitt jobb vars son är intresserad och jag hoppas att min lilla pärla duger åt honom. Den bilen har hängt med länge, köpte den ju för två år sen ungefär när jag jobbade på transcom i norrk. Har haft den som pendelbil, den har väl fungerat bra förrutom att jag tycker de hände lite väl mkt saker med den. Som t.ex. då när de hände något med kylaren och bilen stannar på avfarten på e4 på vägen upp mot ikea ni vet. Elin och jag i bilen och elin bara "Hanna varför stannar du bilen för":P men de gick, vi kom ju därifrån med, trot eller ej.:) De var ju i somras när vi hade varit på gröna lund..

Åhh sommar, längtar galet till sommaren. Ska bli så skönt o få gå i höga klackar o skinnjacka, eller vad säger du lisa.:p Du pratar ju om de hela tiden =) Gick bra förresten att gå förut, jag o sigge var ute o gick jätte länge, var ju så fint väder. Han hade till och med ont i tassarna nästan, för de var så mkt snö på dem, så vi fick stanna och rensa. Sigge förstår mig så bra, förut i lägenheten så pratade jag med honom hela tiden och de kändes som att han förstod, han är en bra hund.

Förresten har jag gått ner 3 kg sen f o ja gjorde slut, är väl för att jag inte har något sug efter onyttigheter när jag har huvudet fullt med så mkt annat. Men de känns bra, ska fortsätta så fram till sommaren har jag tänkt för nån gång ska man väl kunna visa sig i bikini.:p


Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar