onsdag 24 februari 2010

SOL

Som jag har väntat på den här efterlängtade solen. Jag får en liten känsla av att våren är på vägen, men då endast en liten känsla. De känns ändå skönt att vi går mot ljusare tider, blir så deprimerad av mörkret och snön..:S
Klockan är endast halv 2 men jag har ändå varit inne i norrk en sväng, kändes väldigt onödigt eftersom vi inte gjorde något vettigt direkt. Jag ska gå ut en sväng har jag tänkt med sigge eftersom de är så fint väder, tror vi tar en lång promenad o kanske upp lite till lägenheten o fixar med lite grejer där. Behöver sortera lite så ja får in flera kartonger, för risken är stor att de blir väääldigt fullt.

På fredag är de tänkt att jag ska lämna över sigge till f, vilket jag inte tycker känns super kul. Trist o vara själv, för annars nu så har de ju varit ja o sigge. Han har ju endå henne liksom. Jag är ju ledig måndag, torsdag o fredag så ja har tänkt fråga f om ja får ha honom nån dag iaf, ist för att han ska sitta i hundgården o frysa om han nu går med på de. Ska ringa och säga upp huset med senare, lika bra att få de gjort.

Jag vill oxå mysa... =(


Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar