söndag 21 februari 2010

No more grindeby

Nu har jag flyttat från huset, eller mina saker är ju kvar där ute men jag har flyttat. Vägrar spendera någon mer natt där. Sigge är här hos mig och det kommer han fortsätta vara för just nu vill jag inte se f överhuvudtaget, vet inte vad jag gör om jag ser honom. Förstår inte hur en människa som man trott sig känna i tre år kan göra så här.. Igår skicka jag ett sms till han där jag berätta att jag inte mer kommer att bo där ute och att han inte kommer få ha sigge, men jag har inte hört ett ljud. Det bevisar ju bara att han egentligen inte brydde sig så mkt om sigge utan att han ville ha en konflikt med mig ist. Jag kommer aldrig förstå hur han kan göra så här mot mig? hur kan man börja om med en ny tjej när jag inte ens har flyttat än? Och alla verkar tycka att de är så roligt och så bra. Nae tack, ja klarar mig bra utan svek, lögner, otrohet. Men ljuga nu, när vi ändå har gjort slut, de tycker jag är lågt. Jag vet att han inte läser min blogg, men de är så jävla skönt att få beskriva sina känslor utan att bli dömd för de. Jag vill inte ha kontakt med honom överhuvudtaget och därför tar jag sigge eftersom han är min på pappret. Hur går det att bo hemma hos mamma o pappa då? inte alls, precis som alla andra jävla ggr, men nu blir de bara ett par dagar. Som sagt Linus och jag börjar direkt efter att vi ätit..

Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar