onsdag 10 februari 2010

Hoppas

Jag hoppas jag får den lägenheten nu, den kan ju inte passa mig bättre känns det som även om jag inte hunnit se den än. Ska dit på fredag eventuellt om hon kan då, så jag får se den. Tar med maria oxå, =) Idag har vi börjar med produktionerna i skolan, jag är med i en grupp som ska göra en äventyrsbana med lite sagotema. Vi får göra kulisser och sånt och sen så kommer en barngrupp och tittar på. Det är ju verkligen mig.

Sitter och kollar igenom mina helger nu framöver och upptäcker till min stora glädje att jag har något uppbokat varje helg. Det känns helt underbart, för om det är något som jag behöver göra nu så är de att hitta på saker. Jag hade ett väldigt givande samtal idag med några i min arbetsgrupp och de är så kloka, konstigt att jag själv inte är lika smart när de gäller vissa saker. Men de är väl som de säger huvudet säger en sak och hjärtat nått annat..
Känns bättre att inte vara hemma iaf, eller iaf inte samtidigt.. Jag är själv ikväll vilket jag tycker är bra, skönt faktist.


Hanna

1 kommentar:

  1. Ja det är ju lättare att se det utifrån än att leva och agera mitt uppe i det. Du är smart och klok och en jättebra Hanna :-)
    Kramkram

    SvaraRadera