onsdag 28 april 2010

Trööötttt!

Sitter i skolan, väntar på att de andra filurerna ska dyka upp. Men de dröjer ju eftersom att jag titta fel på mailet igår så jag tog en buss som gick för tidigt och nu får jag vänta i norrk.. Det positiva med det är väl att jag hann läsa en hel del på bussen. Även fast jag satt och läste sen klockan 1500 igår så vart jag ändå inte klar med boken.. Lite nervös inför de här litteraturseminariet eftersom jag inte riiktigt känner att jag kan boken.. :S Men de får väl lösa sig antar jag. De brukar lösa sig. Skönt iaf när den här veckan är över äntligen, har ju inte gjort annat än att plugga..:S Har ju knappt kunnat planera något till helgen men de löste vi igår som tur var, så nu är det fixat med!


Sen vid 12 idag, ohh då kommer jag vara glad! Då ska ja ju bara planera in inför nästa vecka då istället..:p När min vfu börjar igen! i tre veckor framöver, men sen är det inte någon mer praktik, mer än 5 dagar de tredje året.. så sen är de menningen att jag ska kunna arbeta i verksamheten då antar jag =)

Förresten handla jag på hm nu i veckan! vilka kap jag gjorde en tshirt som de var ett ankare på, en tjockare tröja cardigan typ, ett par jeans (som kosta 99 kr ) och solbrillor.. allting för 400 kr. De är bra tycker ja, riktigt bra! =) Förresten så var ju lisa hos mig igår och hade med sig fille. Sigge fatta fan inte att de var en kille, han var på honom hela tiden, men han är aldrig så på tillexempel bacardi så jag undrar om de är så att han drar sig till killar ist..:p Aja, där blir de ju inga valpar iaf.. alltid något !


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar