torsdag 15 april 2010

Värme!

Åhh va skönt det är ute, så varmt och skönt! äntligen kan man ha sin nya vårjacka och vårskor =) helt perfekt! Varit ute och gått med sigge och hitta då en massa tussilago som jag tog med hem för att få vårkänsla ännu mer. Försökte lukta på dem, men tyvärr så känner jag inget.. Jävla förkylning, någon gång måste den ge sig. Har iaf öppnat alla fönster nästan i lägenheten, tror att de kommer bli väldigt varmt här i sommar, men jag får väl ha gardinerna nere i värsta fall. Har iaf bytt ut alla gardiner hemma nu, de jag hitta på ullared är nu sydda och klara och de blev riktigt bra! Va skönt det är med vår, jag blir så glad i hela kroppen känner jag =) de är så skönt!! Lägger ut lite bilder från helgen med =)














/H






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar