torsdag 22 april 2010

Snö, regn och slasket..:S

Så tråkigt väder det är, inte alls kul att vara ute och gå i det här vädret men har man hund så måste man. Ska gå upp till zara en sväng så ska vi gå runt viken. Blir förskollekläderna då, lika bra om jag inte vill bli dyngsur liksom. Idag har vi haft redovisning i skolan, de gick jätte bra tycker jag. Känns som att vi hade fixat ihop ett bra tema och vi fick bra respons så ja kan inte tänka mig att vi inte har klarat det..:p

Förresten igår, vi lyckades hitta mina filer och ja vart så glad att jag nästan började gråta. För de filerna var mina inspelningar till min B-uppsats som jag gjorde sist jag var på praktik, och de är inte de lättaste att fixa om dom igen. Plus att jag hade dött av pinsamhet, men som tur var hade ju A nått program där man kan hitta sånt som man tagit bort på minneskortet. Så de fanns där =0) Så skönt!!!
Såg senaste wallandern igår med, var väl okej.. Idag ska vi se hocky och senare filmer, ledig imorn =) Städ och tvättdag eftersom ja glömde bort att ja hade tvättid sist.:S

Klockan är ju redan halv o ja ska vara hos zara kvart i, måste kila!


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar