måndag 19 april 2010

Scones

Nu har jag precis bakat lite här hemma igen, fast mestadels för att jag ska ha något bröd imorn bitti, eftersom jag inte kommit ihåg att gå och handla idag. Har lagat värsta kyckliggrytan idag med, bra att ta slut på allt som fanns hemma tänkte jag =) A har varit här med, och vi var ute och gick en sväng med siggis men idag var de fan bra kallt ute så vi vände efter ett tag.

Kom på vid 1 att jag hade tvättid idag med, inte så bra, så jag håller fortf på och tvättar här hemma. Men det gör nog inte så mycket klockan är ju bara halv 10 nu och nu är de ju bara en person till som bor i mitt hus. Han som bodde längst ner dog förra veckan såg jag i tidningen, den dagen jag var hemma, men jag tror att han var jätte gammal.


Helgen har varit jätte bra, har haft saker för mig hela tiden. Trevligt umgänge och så =) Imorn så blir det skolan igen, vi har en ny kurs nu så de är lite i skolan nu i början.

Jag mår bra nu, låt mig göra de. Sigge har de bra hos mig.


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar