tisdag 6 april 2010

Tillbaka

Igen, i skolan gud så skönt. Jag har saknat mina vänner och att ha nånting annat att tänka på. Först hade vi vernissage och då fick vi gå runt och lyssna på sånger, titta på olika konstverk och liknande. Så många fina saker, verkligen. Efter det gick vi till något café där jag köpte en panini och färskpressad jordgubbs juice.. Så gott! men jag skulle tagit en chailatte, de var verkligen mer Hanna över det =) satt och snacka skit och bestämde lite inför helgen. Blir en trevlig weekend för oss girls, ser oss som lite sex and the city folket.. :p Förresten så kommer ju den nya sex and the city filmen snart 28 maj.

Trött efter kvällen, har ju tränat idag. Alltid lika skönt, och sen har jag hållig på med en massa olika paper som ska göras till imorn! Ska nog gå bra =)




/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar