lördag 10 april 2010

It´s never too late to start dreaming

De är mitt nya motto, ska ha de här på min blogg när vi väl fattat hur allt fungerar. En hel vetenskap, tur att jag har en vän som kan hjälpa mig. Kvällen blev hemma hos mamma o pappa med linus till en början, the family, vi spela plump. De gillar jag, sen gick jag hemmåt hade ju ganska mkt o göra iordning tills imorn men nu är allt packat och vinet är med och nu så ska jag bara bli trött först =) själv ikväll, så jag ska väl se på nån film på voddler som ändå inte är bra, och sova till den kanske. Lyssnar på filmmusiken ur pearl habour.




Mitt motto, kanske skulle följa de? Skulle vara så otroligt häftigt, men frågan är om jag är tillräckligt bra?








kort ifrån igår, när jag utklassade i wii! =D



















/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar