tisdag 27 april 2010

Hugger i sten

Idag är jag uppe relativt tidigt och lyssnar på winnerbäck, igår var det förjävlig dag med bara en massa jävla plugg..:S Direkt från när jag satte mig på bussen så skulle boken läsas, in för att plugga effektivt med lisa på uppsatsen i ungefär 5 timmar, efter de hem och läsa hela vägen hem. Sen när jag väl kom hem fick ja läsa klart boken och sen efter det skriva ett jävla paper, plugga konstant i 12 timmar..:s Men så går de när man inte har någon framförhållning..:p

Åhh winnerbäck, så mycket sommarkänslor.. När jag var ute och gick med sigge förut tyckte jag tillochmed att det lukta sommar ute. Fint med alla vitsippor och blåsippor, skönt att man äntligen kan gå i vårkläder! Me like =) Förresten så såg vi på Paranormal Activity igår, har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Gillade inte att de kändes så verkligt på nått sätt, egentligen tyckte ja de var en skitfilm men jag skrämde ju upp mig själv oxå tror jag..:S Nae inget att rekomendera.


Nu ska jag in till norrk för seminariet och boken är utläst iaf, bara börja på nästa bok som jag till torsdag då..:p Fast den har jag ju inte ens fått än, undrar hur det här ska gå. Önska mig lycka till =)


/H

1 kommentar: