söndag 25 april 2010

Härliga Helg

Sitter och pluggar och läser som en galning en bok på 350 sidor som ska läsas till tisdag, har kommit mer än hälften nu iaf och jag börjar se en ljusning..:p Har en hel del o plugga på den här veckan, de kommer bli mkt intensivt med två litteraturseminarier och uppsatsskrivande.

Har inte haft tid o skriva nått i helgen, mina dagar har varit fullbelgada, I love it! I fredags kom lite killar hem till mig och vi käka pizza o drack vin. Vissa blev sämre än andra, men jag tog det lugnt eftersom jag skulle med mamma o pappa till norrk igår och handla o så. Jag köpte en massa bra saker, ett nytt halsband till sigge och mat till honom, sedan mat till mig själv för hur mkt pengar som helst så nu har jag mat iaf för lång tid framöver. Sedan handla vi på systemet med så nu har jag införskaffat det jag kommer behöva den här månaden..:p Igår var vi hemma hos A, massor med folk! Gud så kul de var, eller jag hade kul iaf =) vi gick ut med och dansa hela natten lång. Fick nattsällskap med, härliga tider..:p Nu i helgen är de ju valborg och då fortsätter nog festen kan jag trooooo =)

Back too skolan och snart gossip, nu dusch.


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar