fredag 9 april 2010

Poisoned

Finns det några som är bättre än Takida? Undrar det jag. Har blivit standard hemma hos mig igen att städa till takida =) Städa hela dagen igår men det syns ändå inte idag, så är de när man har hund =) Bakade muffins igår med, så den som vill äta upp de får de! De är ju problemet, gillar att baka men äter sällan. Speciellt nu, när jag har börjat mitt nyttigare liv och de märks skillnad vill jag lova. Inte bara på vågen men annars med. Positivt till sommaren!

Bara två dagar till ULLARED! Idag däremot ska jag till A med några, vinkväll! Måste se sista solsidan med min favvo. Imorn ska jag neråt västervik med familjen till min söta kusin som fyllt år =) 2 tror jag, blir väl lite kort och så från de, Söndag morgon åker vi.. Kommer bara på mer och mer saker som jag behöver:p men så är de väl alltid kan jag tro.. Nu blir de städning och Takida =)


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar