onsdag 14 april 2010

Förkyld

Idag har vi varit i skolan eftersom vi började vår nya kurs, ganska slappt att vi inte behövde ta någon mer dag till det heller utan att vi hann klart idag med, vilket innebär mer ledighet! Har ju däremot en B-uppsats som ska göras med Lisa fisa så jag lär nog ha att göra endå för en tid framöver =). Precis lämnat in de sista för kursen innan med, bra skönt att allt är klart. Har hunnit med att städa här hemma med, inte lätt när man inte kan andas heller eftersom jag är super förkyld verkligen. Kan ju knappt andas. På bussen hem trodde jag att vi skulle få värmeslag eller nått. så varmt, och ännu mer värme strömmade ut ur elementen. Sånt blir jag sur på, de måste ju ha bättre koll tycker jag. Försökte slappna av och vila lite istället för att inte tänka på de, men vi var varma ändå så de räckte, typ lite fobikänsla. Orkar inte lägga upp några kort nu heller.. =) ganska trött och sliten, men ska väl laga mig lite mat och så nu med är de väl tänkt.


Fan va skönt med vår med förresten, blev en glass idag! Känns att man börjar få vårkänslor och jag mår faktist bra, jävligt bra.. Skönt!


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar