söndag 4 april 2010

Tröttast

Jätte trött idag, inte mer än ett par timmar sömn plus att jag varit ute och gått med sigge från mamma o pappa till zara o sen ut en promenixare på 1½ timme. Känner mig lite sliten i fötterna, har väl inte rätt skor kan jag tro. Men nu börjar de bli grönt ute, de är skönt och jag börjar få lite vårkänslor. Träffa sina vänner igen på tisdag o onsdag. Skönt att komma in i lite rutiner igen, så tråkigt att bara gå hemma. På söndag blir de ju ullared med, =) de längtar jag jätte mycket till..

Ser på 2½ men de är ju så himla roligt tycker jag Tillochmed några avsnitt jag inte sätt tidigare. Fixa lite vårfint här inne med har jag gjort, massa gula blommor. Tråkigt att inte ha någon balkong, gillar att ha blommor och sånt. De blir jag glad av, men jag får väl ha såna blommor inne eller nått istället =)

Kanske skulle lägga upp lite bilder från igår, men jag är osäker på om jag orkar,. De finns ändå på facebook., Malla tog ju en massa bilder med, så de kan nog bli kul o se.



Tänker!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar