torsdag 1 april 2010

Kärringar

Idag börjar påsken, trevligt. Förra året kommer jag ihåg att vi hade några som var hos oss och fick godis, i år har jag inte ens köpt något godis. Men ja ska ju inte vara hemma idag, så därför. Liten rolig sak som hände imorse, hörde ett jävla liv här utanför och några som slog i dörrar och höll på. Men det började när jag flyttade in, en kille som bor i ett av husen tyckte att han skulle få iväg bilen fast den varit på samma parkeringsplats sedan början av vintern= mycket snö!. De roliga var att han inte heller skottade för att få bort bilen eller hade ut någon salt/sand. Utan bara gasade som en idiot och varvade ur bilen i en halvtimme. vi bara stod här uppe och kolla på han och undra va fan han höll på med. Pappa var galen och ville gå ner och visa han hur man kör. Men som sagt efter en halvtimme fick han bort bilen,.. Sedan har bilen stått igen, han kanske har kört med den ett par gånger. Men imorse så fungerade den inte, han fick inte igång den, och den fick bogseras bort.. Mohahahhaha, jag skrattade gott då. Gud, kan man inte ta hand om sina bilar får man skylla sig själv.


Nu ska jag börja göra iordning mig, ska gå bort med siggis till linus först sedan ska jag ta bussen till mina kusiner, så ska vi leka hela eftermiddagen =)


Förresten så ska vi nog inte till barcelona utan de blir alicante tror jag, vi åker i slutet av maj så då är de varmt där= SOL


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar