söndag 18 april 2010

Allergi?

Jag har de senaste dagarna gått runt och funderat på om det verkligen är förkyld som jag är? För nu har jag varit likadan i över en vecka, och så länge brukar iaf inte jag vara förkyld :S Kanske allergisk då med andra ord, vem vet?





Igår så var jag hemma hos Mobeck med julia o jonsson, vi såg på körslaget och drack vin,. Vin är gott har jag kommit på, jag gillar vin. Speciellt nu till sommaren! Får köra med Rosè då kanske, de är ännu bättre. Rosè och fanta mmmm. Blir ju inte långt för mig iaf när jag ska handla i sommar =) Och på tal om sommar så grillade vi igår hemma hos mamma och pappa, så himla gott. Små seg idag, ska se på new moon senare ikväll, och jag kanske unnar mig lite ostbågar med vem vet. 5 kg sen jag flytta ner hit, är ganska mkt tycker jag och nu tycker jag faktist själv att det märks, men ett par till vill jag allt till sommaren, så de får väl bli lite ostbågar dårå ...:p






/H

1 kommentar: