söndag 4 april 2010

Fest

Igår var jag hos malin på alexs födelesedagsfest. Riktigt mycket folk och de var himla kul =) drack lite väl mycket så här i efterhand. Ska ju bara hålla mig till en sort, inte blanda men de glömde jag under kvällen iaf..:p Mamma o pappa var oxå på fest, så linus och jag skjutsade runt på alla deras vänner. De är så trevliga =) och roliga!
Senare sen har jag minnesbilder, men de kanske är lika bra de! ..:p

Nu är jag hemma hos mamma o pappa, ska få mat här och ta med mig sigge till zara för en promenix. Fortsätter jag såhär kommer jag gå ner skapligt mkt till sommaren, 4 kg sen f o jag gjorde slut. Bra! Tillochmed Cicci såg de, kul ju.. Sen ska jag se på gossip, för idag börjar nya säsongen. Finns ingen bättre serie.

Imorn ska jag fixa med plugget lite, och sen ta tag i samtalet som måste tas. Så är de.


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar